Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
logowanie urzędnika
Strona główna

53. "LETNIE I ZIMOWE MISTRZOSTWA SŁUPSKA PRZEDSZKOLAKÓW W PIŁCE NOŻNEJ - SŁUPSK 2016"
Jolanta Karska

Lokalizacja
Całe miasto Słupsk

Koszt zadania
20 000,00 zł

Opis zadania
Realizacja naszego zadania polega na zorganizowaniu 2 turniejów piłkarskich - jeden latem- w Dzień Dziecka , drugi zimą -w Mikołajki. Do uczestnictwa w turnieju zaprosimy dzieci ze wszystkich słupskich przedszkoli z rocznika 2010 i młodszych. Gra systemem 1 x 10 minut latem na stadionie 650 lecia na dwóch boiskach, zimą na hali GRYFIA również na 2 boiskach. Drużyny występują w składach dziesięcioosobowych: 1+ 6 /plus 3 rezerwowych/, zmiany tzw. hokejowe. Wyróżniająca się (kibicowanie, przebranie, jednolite stroje) drużyna/przedszkole otrzyma specjalny puchar Fair Play. Dodatkowo wszyscy uczestnicy turnieju otrzymają poczęstunek i wodę mineralną, priorytetem dla nas jest aby po turnieju każde dziecko wyszło z drobną chociażby nagrodą. Szczegółowe działania w ramach organizacji turnieju to: 1. Zorganizowanie miejsca, niezbędnego do przeprowadzenia zawodów 2. Przygotowanie dokumentacji turnieju: preliminarze, komunikaty, regulaminy, tabelki rozgrywek, protokoły 3. Zorganizowanie 5 osób do sędziowania turnieju, 2 osób prowadzących i 1 osoby do obsługi medycznej – pokrycie kosztów ich wynagrodzenia 4. Zakup pucharów, medali, dyplomów, nagród rzeczowych 5. Zakup dla uczestników art. spożywczych, wody, itp. 6. Nagłośnienie imprezy w mediach i prasie lokalnej 7. Wysłanie zaproszeń do przedszkoli 8. Przeprowadzenie turnieju dla około 200 dzieci ze słupskich przedszkoli 9. Wybór najlepszych ekip dopingujących poszczególne przedszkola 10. Wręczenie nagród, dyplomów, medali. 11. Poczęstunek dla zawodników Na zakończenie turnieju każda drużyna otrzyma równoważne pierwsze miejsce, puchar, nagrody rzeczowe i dyplom, a wszystkie dzieci biorące udział zostaną nagrodzone medalami i artykułami spożywczymi.
Uzasadnienie
Celami zadania jest zwiększenie zaangażowania społecznego rodziców około 200 dzieci biorących udział w projekcie, wzmocnienie znaczenia i wizerunku organizacji pozarządowych w Słupsku jako rozwiązujących ważne problemy społeczne miasta, poprawienie warunków dla rozwoju społecznego i zdrowotnego dzieci z miasta Słupska, zwiększenie wiedzy o możliwościach alternatywnego spędzania wolnego czasu u 1000 dzieci ( rówieśników dzieci reprezentujących przedszkole- kibicujących swoim przedszkolom) oraz kształtowanie pozytywnych wzorców uczestnictwa w życiu społecznych w grupie 1000 dzieci z roczników 2010 i młodszych. Poprzez przeprowadzenie 2 turniejów około 1000 osób-dzieci (dzieci startujące i kibicujące) oraz ich rodzice aktywnie spędzą swój czas wolny, poszerzą swoją wiedzę na temat zasad w piłce nożnej w myśl Fair Play. Dzięki cyklicznemu i systematycznemu przygotowywaniu się do turniejów podniosą swoją sprawność fizyczną, co w następstwie być może wpłynie na to, że unikną tak częstych obecnie wad postawy np. skrzywień kręgosłupa. Poprawią swoją wydolność. Podniosą swoją sprawność ruchową, zwiększy się ich odporność na choroby i stres. Zawodnicy w trakcie turniejów nabędą umiejętności i poszerzą swoja wiedzę na temat zagadnień związanych z piłką nożną, którą spożytkują na boisku. Poprzez udział w turnieju umożliwimy dzieciom przeżycie radosnych chwil i osiągnięcie sukcesów sportowych. Dzieci uczą się postawy na boisku, gdzie zwycięstwo nie jest celem, który należy osiągnąć za wszelką cenę. Ważnym elementem naszego działania będzie poczęstunek na turniejach, Wręczone dzieciom art. spożywcze (owoce, soki) uzupełnią chociaż częściowe niedobory w ich organizmach.
Kosztorys
Częsci składowe zadania Koszt
Koordynator zadania 1 osoba po 250 zł za turniej x 2 turnieje 500,00 zł
Obsługa sędziowska 5 osób po 150 zł za turniej x 2 turnieje 1 500,00 zł
Obsługa medyczna 1 osoba po 150 zł za turniej x 2 turnieje 300,00 zł
Osoby prowadzące turniej 2 osoby po 150 zł za turniej x 2 turnieje 600,00 zł
Obsługa finansowa projektu 1 osoba po 250 zł za turniej x 2 turnieje 500,00 zł
Zakup artykułów spożywczych -poczęstunek dla dzieci na turniej ( woda mineralna, owoce, soki,itp.) 5 500,00 zł
Zakup sprzętu sportowego niezbędnego do przeprowadzenia turniejów ( 4 piłki, 4 bramki, 20 szt. narzutek, chorągiewki do rzutów rożnych, grzybki itp.) 3 000,00 zł
Zakup nagród na turniej (medale, puchary, dyplomy, nagrody rzeczowe) 8 000,00 zł
Zakup art. medycznych 100,00 zł
20 000,00 zł